2010年4月18日星期日

GID x RED?





















早期用於 presentation 的 icon

GID: Graphic Information Design
RED: Retail and Exhibition Design

終於有 blog 啦 我地有 blog 啦
我地整理整手頭上 ge 資料
希望盡快可以擺曬半年以來
暫時我地做過ge野啦

其實今次係我地兩班第一次合作

有別於往年 我地分別只有一班
由於失去左同隔離班合作ge機會
我地又想同其他人合作 擦出火花 突破框框
一齊 brain storm, mind map, develop,
發揮雙方所長 所以走埋一齊
發表一下自己ge設計 互相衝擊一下

沒有留言:

發佈留言

不如 講d野啦!